Mitä me teemme

Mitä me teemme?

Vaikutamme

Kokoomusnuoret on poliittinen nuorisojärjestö ja sen perustehtävänä on vaikuttaminen. Me kokoomusnuoret vaikutamme vaikka missä – meitä on kunnanvaltuustoissa, lautakunnissa, nuorisovaltuustoissa, ylioppilas- ja opiskelijakuntatoiminnassa sekä puolueen luottamustoimissa. Me kuulumme ja näymme, otamme reippaasti kantaa, emmekä pelkää olla – joskus harvoin – väärässäkin!

Opimme

Olitpa kiinnostunut sitten talousasioista, koulutuspolitiikasta, tapahtumien järjestämisestä tai johtamisesta, Kokoomusnuoret tarjoavat paikan hioa erilaisia taitoja ja toimia vuorovaikutuksessa yhdessä muiden kanssa. Järjestämme niin valtakunnallisesti kuin paikallisestikin sekä isompia seminaareja että pienempiä koulutustilaisuuksia, joissa perehdytään yhteiskunnallisiin asioihin ja yleishyödyllisiin taitoihin.

Verkostoidumme ja pidämme hauskaa

Kokoomusnuoret tarjoaa myös verkostoitumista ja hauskanpitoa. Olipa tavoitteesi toimia sitten julkisella tai yksityisellä sektorilla, Kokoomusnuorissa pystyt luomaan itsellesi maankattavan verkoston tämän päivän ja tulevaisuuden päättäjiin – sekä virallisissa että epävirallisissa merkeissä.

Varsinais-Suomen Kokoomusnuoret on Kokoomuksen Nuorten Liiton piirijärjestö. Jäseneksi voivat liittyä kaikki 15-29 -vuotiaat kokoomushenkiset nuoret.

Varsinais-Suomen Kokoomusnuoret

Uudenmaankatu 19 A